יום שבת, 19 בנובמבר 2011

בוחרים ציוד לתינוקות בלי לשבור את חשבון הבנק



במזל טוב סוף סוף נולד לכם תינוק שהצטרף אל המשפחה שלכם. באמת לא משנה אם מדובר על תינוק ראשון או רביעי - כל תינוק הוא סיבה למסיבה. אבל כל תינוק כידוע מביא איתו גם רשימה ארוכה מאד של ציוד לתינוקות שצריך לקנות. הרשימה הזו מתחילה בבחירה של צעצועים לתינוק, אמבטיה עבורו, כיסא בטיחות, עריסה, מיטה, עגלה, לול, שלא לדבר על הריהוט שנדרש בחדר שלו. שלא לדבר על כל סדנאות הורות, תוכניות הריון , הכנה ללידה או במילים אחרות - הוא דורש לא מעט. אז איך אפשר לרכוש עבורו ציוד איכותי ולהתנהל נכון בצורה כלכלית?

עושים השוואה בין הרשתות
באופן עקרוני, רשתות שמציעות ציוד לתינוקות, כמעט תמיד יציעו לכם מבצעים שונים אם תרכשו אצלם מוצרים בכמות גדולה. הנחות שונות על מוצרים יקרים כמו מיטה או עגלה יכולים להיות משמעותיים מאד - וחשוב לעשות השוואות בין ההצעות של החנויות. אבל, אפשר בהחלט לפזר את הקניה בין מספר רשתות, אם זיהיתם לדוגמה שיש חנות שמוכרת צעצועים לתינוק במחירים נוחים במיוחד. כמו כן, יש חנויות בסוג מאד ספציפי של מוצרים לתינוקות, ואצלם תקבלו את המוצרים האיכותיים ביותר.
היום, בעזרת האינטרנט ניתן לבצע בקלות את ההשוואות הנדרשות, להיכנס אל אתרי האינטרנט של החנויות - ולבדוק היכן אפשר להשיג את הציוד הטוב ביותר במחירים הנוחים ביותר.

מחפשים כבר בהריון
אנחנו בעצמנו זוג צעיר יחסית, וכבר בשלבי ההיריון המתקדמים החלטנו שאנחנו נמצא את כל הציוד שאנחנו רק צריכים דרך האינטרנט. ראשית, בחרנו את הריהוט הנדרש, את המיטה ואת העריסה - כי הם החיוניים ביותר. רק לאחר מכן השתעשענו בבחירה של צעצועים לתינוק שלנו (אם כי הם לא פחות חשובים ואף קריטיים להתפתחות התקינה שלו) - כך שגם אתם יכולים בקלות לבצע את החיפוש.