יום שני, 12 באוגוסט 2013

פעילויות לילדים- החל מפארק שעשועים ועד מתכון עוגת גבינה

בכל חופשה, בין אם זה בחופשת הקיץ או בין אם זה בחופשות החגים, הבעיה הגדולה שהורים רבים נתקלים בה היא מה לעשות עם הילדים. מצד אחד, הם רוב הזמן לא בבית כי מה לעשות, בעבודה, שלא כמו בגן או בבית הספר, אין חופש גדול וצריך למצוא סידור לילדים. מצד שני, גם כשההורים כן בבית הם צריכים לשעשע את הילדים ולצאת איתם לפעילויות שונות, כי לראות את הקלטת של יובל המבולבל שוב ושוב בשלב מסוים יפסיק לעשות את העבודה.

 

פעילויות לילדים בחופשה


מעל כולם עומדת כמובן האפשרות של יציאה לחופשה. נופש משפחתי משלב בדרך כלל מספר אטרקציות בחופשה אחת. החל מבריכה במלון בה תשתעשעו עם הילדים, דרך טיול באחד מהאתרים המוצעים בעיר בה אתם נופשים או ממוקמים בסמוך אליה וכלה במועדוניות הילדים של המלון, שיוכלו לתת לכם גם כמה שעות של שקט בזמן שצוות הבידור של המלון יעסיק את הילדים בפעילויות יצירה או בהפעלות שונות. פעילויות לילדים נוספות שקיימות הן יום מרוכז בפארק שעשועים או הליכה לסרט. 

בפארק השעשועים ילדיכם יוכלו לעלות על המתקנים, לשבת במדשאות של הפארק ולאכול צהריים במקום, מה שמבטיח להם יום שלם של תעסוקה ולכם לילה שלם של שקט, שכן אחרי עמידה בתורים בשמש הקופחת, כנראה שגם אתם תירדמו כמו בולי עץ. הליכה לסרט תתחיל בסיבוב בקניון בו ממוקם בית הקולנוע, טיול בין החנויות, צפייה בסרט הילדים הנבחר וכמובן קניית פופקורן וכוס שתייה.

 

על מתכון עוגת גבינה והכנת אסאדו


פעילויות עבור הילדים יכולות להיות גם כאלה שאורכות יותר מיום בודד. דוגמאות טובות לפעילויות שכאלה הן קורסים למיניהם או קייטנות. הקורס הפופולרי ביותר בקרב הילדים, לאחר הצלחת מאסטר שף, הוא קורס בישול. בקורס הם יוכלו ללמוד הכל אודות המטבח- החל מהכנת אסאדו או בישול של ניוקי ועד מתכון עוגת גבינה או אפייה של חלה. קייטנות לעומת זאת הן דבר שתמיד באופנה. 

במשך כשלושה שבועות הילדים ייהנו מכל האטרקציות שהוזכרו קודם דוגמת בריכה או פארק שעשועים ואותם ישלבו עם אטרקציות נוספות דוגמת צפייה בהצגה או רכיבה על סוסים.